poniedziałek, 2 czerwca 2014

Zareklamuj się!!!

Hej! Możecie się zareklamować ze swoim blogiem tu, w komentarzu! Wiecie, to głównie dlatego że mam 3 ulubione blogi (leonettacarpediem.blogspot..com [blog Violi Castillo], leonettalovesforever.blogspot.com [blog Violi Castillo] i miloscleonet.blogspot.com [blog Damaciaris]), ale rozdziały tam, pojawiają się dość rzadko, a ja za bardzo kocham i te dziewczyny, i ich blogi by przestać je czytać. Mam nadzieję że będzie tu kilka linków, bo nie mam co czytać obecnie... Coś bym znalazła, ale mam ochotę poczytać coś, gdzie rozdział pojawił się nawet dziś... Bo najbardziej ekscytuje mnie, czekanie na rozdział... Najbardziej jak kończysz na momencie np. "Przed drzwiami stała..." albo "Mam dla Ciebie propozycję..." albo "Zobaczyłam coś... Co nie będzie mi dawało spokoju do końca życia. A tym czymś było..."... Aha... I jak coś to nie czytam blogów  o Dielettcie, Thomasettcie oraz Pangie... Jakoś tak mam, bo dla mnie idealne pary stanowi Leonetta oraz Germangie... Ja osobiście uważam że Thomas oraz Diego nie są zbyt przystojni a Leon? Leon jest boski! A nawet boski przez duże "B" i dwa "S"!!! No i najlepiej pasuje do Violi! "Violetta Verdas"!!! Dobra, nie będę zanudzać, piszcie linki do swoich blogów, tylko niech nie będą one o Dielettcie, Thomasettcie ani o Pangie... Bardzo dobrze przyjmuję Leonettę, Germangię, Fedemiłę, Naxi, Caxi, Marcescę oraz Brodami. Zapraszam do zareklamowania się!!!
Ni<3

13 komentarzy:

  1. Zapraszam do brania udziału w konkursie
    http://aleksandralalak123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. milosc-leonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. leonettax.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie moj, ale ta dziewczyna swietnie pisze *.*
    te-amo-violetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. http://leoniviolett.blogspot.com/
    zapraszam mam nadzieje że wejdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. milosc-od-pierwszego-spojrzenia.blogspot.com
    Odpisz

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam tutaj:
    http://leonetta-nikt-nas-nie-rozumie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie zapraszam!
    violetta-opowiadanie.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  10. http://milosc-to-cos-pieknego.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! Ze swojej strony chciałbym Wam polecić stronę internetową pity 2017 gdzie zdobędziecie bardzo fajny i prosty w obsłudze program, dzięki któremu skutecznie i szybko rozliczycie swoje deklaracje podatkowe z Urzędem Skarbowym w 2017 roku. :)
    Dzięki za możliwość zareklamowania.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ponownie!

    Zachęcam jeszcze do zajrzenia na stronę internetową wrocławskie dewelopera oferującego mieszkania i apartamenty we Wrocławiu. Link do strony znajdziecie tutaj: mieszkania wrocław nowe od dewelopera.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń