sobota, 21 marca 2015

Rozdział 12 "Lizałam się z Leonem"

LEON

Przyszło już kilka osób, oraz osoba, na której najbardziej mi zależało, czyli Violetta. Wyglądała ślicznie. Około pół godziny później impreza już się rozkręciła. Każdy pije alkohol. W pewnym momencie ktoś wskakuje do basenu i kilka osób bierze przykład z niego. Wzrokiem szukam jej i znajduję ją razem z Ludmiłą przy barmanie. Podchodzę pewnym krokiem
-Hej-powiedziałem
-Cześć-odpowiedziała Lu. Ona taka miła? To chyba nie jest jej pierwszy drink
-Heej-krzyknęła Viola. Ile można wypić przez pół godziny? Chwilę potem również wskakuje do basenu. Kiedy wyszedłem wziąłem do ręki chipsa i go zjadłem. Całkiem niezłe. Zamówiłem drinka i zacząłem go pić. Podszedł do mnie Maxi
-Stary, Naty przyszła-podjarał się
-Która?-spytałem
-Tamta-wskazał na całkiem ładną brunetkę


-Fajna, więc Maxi, bierz się za nią-zaśmiałem się
-Dobra lecę-pobiegł do dziewczyny.

MAXI

Przybiegłem do Naty
-Hej-powiedziałem
-O, cześć Maxi. Fajna impreza!-odparła i wypiła trochę różowego drinka przez czarną rurkę
-Dzięki-uśmiechnąłem się-Tańczysz?
-Jasne!-krzyknęła brunetka i zaczęliśmy tańczyć. Było jak w niebie. Ona jest cudowna! Potem poszliśmy do basenu i pływaliśmy na podwójnym pontonie.

3 GODZINY PÓŹNIEJ

Każdy jest nieźle wstawiony, a Fede tańczy z... Ludmiłą?

FEDERICO (bardzo, bardzo pijany)

Tańczę z Ludmi. Nagle obróciłem ją i wpiłem się w jej usta. Pocałunki stawały się coraz brutalniejsze. W pewnym momencie pociągnąłem ją za rękę do mojej sypialni. Zacząłem całować jej szyję. Szukałem zapięcia od jej sukienki, a kiedy je znalazłem jednym zgrabnym ruchem zdarłem ją. Blondynka przewróciła mnie na plecy, po czym zdjęła marynarkę i bluzkę. Potem można się chyba domyślić co się stało....

VIOLETTA

Zaczęłam tańczyć, ponieważ leciała fajna piosenka. Jestem już pijana, a Lu gdzieś zniknęła. Ostatni raz kiedy ją widziałam miziała się z Federico. Poczułam, że ktoś swoim kroczem ociera się o moją pupę. Położył ręce na moich udach, a ja poczułam silny zapach perfum. Już wiedziałam kim jest ta osoba, ale mimo to nie zaprzeczałam. Nasz taniec był taki... Erotyczny? Nagle poczułam wybrzuszenie na spodniach Leona i uśmiechnęłam się pod nosem. Odwróciłam się w jego stronę i zaczęła lecieć wolna piosenka. Zupełnie nieświadomie położyłam ręce na jego szyi, a on na mojej talii. Chwilę później zaczęłam go całować


Trwało to kilka minut. Gdy się od siebie oderwaliśmy łapczywie łapaliśmy powietrze. Po chwili wróciliśmy do poprzedniej czynności i wpadliśmy do basenu, ale nie przerywaliśmy. Oplotłam nogi na jego talii i wplotłam ręce w jego kasztanowe włosy. Wdrapaliśmy się na dość duży dmuchany fotel, a ja usiadłam na Leonie okrakiem i całowałam go bardzo, bardzo namiętnie.

RANO

Obudziłam się na kanapie i poczułam, że ktoś się do mnie tuli, a był to Leon! Szybko wydostałam się z jego objęć i ujrzałam Alexa i Matijasa rozwalonych na podłodze z pomalowanymi markerem twarzami. Łatwo się domyślić, że odpadli pierwsi. Porobiłam kilka zdjęć ludzi śpiących w różnych śmiesznych miejscach i zaczęłam szukać Ludmiły. Nie mogłam jej znaleźć, więc wyszłam. Szłam przez park i zdałam sobie sprawę, że idę wężykiem. Cóż się dziwić, strasznie się upiłam. Poszłam dalej i przypomniałam sobie jedną rzecz. Nic nie pamiętam, tylko tą jedną jedyną rzecz... A tą rzeczą jest to, że całowałam się z Verdasem...

LUDMIŁA

Obudziłam się w nieswoim pokoju. Popatrzyłam na moją prawą stronę i ujrzałam Federico! Spojrzałam pod kołdrę. Byłam naga...
-Nie, nie, nie, tylko nie to!-złapałam się za głowę. Ubrałam się i wybiegłam z domu klnąc pod nosem. Kiedy przyszłam trzasnęłam drzwiami i opadłam na kanapę. Do pokoju weszła Violetta
-Ludmi, muszę ci coś powiedzieć!-jęknęła
-Ja też-powiedziałam
-To ty pierwsza-odparła
-Spałam z Fede-westchnęłam
-Lizałam się z Leonem-usiadła
-Matko-powiedziałyśmy równocześnie.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A jednak jest dzisiaj :) I co, nie spodziewaliście się, że Fedemiła spędzi razem noc :D A Leonetta lizu lizu XD Dobra, nie zanudzam i do następnego ;*
Ni♥

3 KOMENTARZE-ROZDZIAŁ 13!!!

3 komentarze:

  1. boski
    może wpadniesz?
    http://leoniviolettamiloscnavieki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper!! Hahaha dziewczyny nic nie pamiętają! Już sobie wyobrażam pijanego Fede! Hahaha Rozdział? Suuper Boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny dzisiaj wszystko przeczytałam i jest północ xD

    Blair <33

    OdpowiedzUsuń